Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Witaj!  

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

LINK


#1
Cytat:[Obrazek: wVmWsUm.jpg]
[Obrazek: 8ybE7WS.jpg]
[Obrazek: 7WdBBfc.png]
[Obrazek: 5RsMamz.png]
[Obrazek: ro4Kd0k.jpg]
[Obrazek: cgrukNP.jpg]
[Obrazek: uR3bKBg.png]

Powyższe screeny przedstawiają lokacje z trzech planet:  Olmek. Gelbo i M2 czyli planet na których będą przebiegać niektóre z 60 sag z Dragon Ball GT. 



Na każdej z planet znajduję się coś wyjątkowego o czym przekonacie się sami. Dla przykładu na jednej z planet będzie można wybrać jedną z dwóch frakcji do której będzie można dołączyć, co oznacza inne potwory do zabicia, inne zadania, inne stałe bonusy do uzyskania (defensywne lub ofensywne). Jest to kwestia wyboru.



ZMIANY W MECHANICE I NOWE SYSTEMY




Przystosowanie dla nowych graczy:


Przystosowanie będzie polegać na różnego rodzaju ułatwieniach i podpowiedziach dla nowych graczy. W skrócie, poziom trudności został lepiej zbalansowany, pierwsze etapy gry z założenia będą lekkie i przyjemne (nawet przy niskich mnożnikach) i poziom trudności będzie wzrastał bardziej umiarkowanie min. będą to takie zmiany jak:

* Więcej technik dla niskopoziomowych postaci.
* Baza podpowiedzi- co jakiś czas będą się wyświetlać losowe podpowiedzi wyjaśniające mechanike gry, będą to podpowiedzi wyjaśniające działanie najważniejszych elementów. Baza podpowiedzi będzie ciągle aktualizowana. Podpowiedzi można włączyć/wyłączyć za pomocą komendy !hint
* Wyjście z rookgardu zostało maksymalnie uproszczone do wbicia danego poziomu.
* Dodane zadania w formie ciągu misji u NPC zaraz po wyjściu z "rooka". Ma to na celu również punkt zaczepienia dla nowych graczy którzy nie wiedza co robic, gdzie sie udać itp. Misje są skonstruowane w ten sposób żeby wyjaśnić rzeczy z którymi był często problem jak np. wybieranie pieniędzy zbieranych z potworów lub problem ze znalezieniem jakiegoś NPC. Nagrody z tych misji pozwolą zdobyć nowym graczom pierwsze wyposażenie i fasole na łatwiejszy start.  Dodam tylko... Wykonywanie tych zadań nie jest obowiązkowe i nie zalicza się do żadnej listy
* Zmienione miejsce wyjścia z "rooka" z wieloma respami dla niskopoziomowych postaci.  
* Jedzenie będzie regenerować również określoną dla danego jedzenia liczbę  many i zycia  (dzięki temu fasole będą konieczne dopiero na wyższych poziomach) 
* Zmniejszone życie wielu potworów niskopoziomowych.
* Ki blast zabiera mniej many.  


Globalne bonusy


Żeby w jakiś stopniu zniwelować rutynę normalnego dnia na serwerze, zostały wprowadzone dzienne bonusy. Codziennie będzie losowany jeden z bonusów takich jak:

Cytat:* 5-20 % wiecej doswiadczenia.
* 5-30 % szybsze trenowanie defense.
* 5-25 % szybsze trenowanie energy.
* 5-25 % szybsze trenowanie  ki blasting i strenght.
* 5-25 % szybsze trenowanie  renewability.
* 'karma' i levele nie spadają po śmierci
* Nie wypadają przedmioty po śmierci (nawet bez Brolly amulet)
* NPC Dabura kasuje red skull za opłatą.
* Zwiększony 'loot'.

Parametry bonusu są również losowe, przedziały są widoczne wyżej. Losowanie jest codziennie o godzinie 18:00, bonus jest aktywowany o godzinie 19:00 i trwa do godziny 16:00 dnia następnego






Nowy Skill- Unqiue Ability


Jest umiejętność unikatowa i działa inaczej u każdej z profesji. Głównym celem tej umiejętności jest nadanie każdej profesji czegoś wyjątkowego, gra każdą profesją powinna wyglądać inaczej. Rozwój tej umiejetnośći rozwija każdą z poniższych specjalności dla danej profesji


Goku -

[Ulepsza technike kaioken zwiększając obrażenia]
[Trzeci poziom techniki 'kaioken' nie jest śmiertelny.] 
[Jeżeli jego hp spadnie do poziomu poniżej 10%, zwiększa redukcje ataków fizycznych]

Vegeta-

[Jeśli jego hp spadnie do granic mozliwosci (% hp zależny od rozwinecia umiejętności) jego wszystkie ataki ki są krytyczne] 
[Przed śmiercią posiada szanse na samoczynne (bez ingerencji gracza) użycie techniki explosion zadając przed śmiercią obrażenia wrogowi, rozwój umiejetności zwiększa szanse na użycie explosion]

Brolly-

[Zwiększa liczbe 'rage' używając techniki furie]
[Zwiększa czas utrzymania rage na poziomie 99 i 100]

Majin-

[Znacznie zwiększa regeneracje życia wywołaną Renewability] 
[Dodaje nieznaczną ilość hp rozwijąc umiejętność]

Janemba-

[Rozwija technike zanzoken, każdy poziom zwiększa częstotliwość użycia zanozken]

Human-

[Potrafi wchłaniać ataki z ki regenerując swoją mane, umiejętność zwiększa % many który otrzymuje z ataku wroga] 
[Jezeli jego hp jest jest w granicach 90-100% (w zalezonosci od rozwoju umiejetnosci) absorbuje 50% atakow magicznych

Cell-

[Posiada szanse na uniknięcie smierci, umiejętność zwiększa szanse]
[Potrafi oślepić gracza lub potwora używając techniki 'Taiyoken', umiejętność zwiększa szanse na oślepienie czyli spowolnienie]

Tsuful-

[Posiada umiejętność przejmowania many przeciwnika gdy stoi niedaleko i go atakuje, umiejętność zwiększa ilość many, którą potrafi "ukraść" każdym swoim atakiem]

Trunks-

[Rozwija swoje obrażenia gdy jego hp spadnie poniżej 70%]

Gohan-

[Rozwija siłe atakow krytycznych z broni]

Cooler -

[Posiada umiejętność odbjania w rywala ataków magicznych, umiejętność zwiększa odbite obrażenia]

Freezer-


[Rozwija szanse na 'Dodge' czyli unik, dodatkowo podczas uniku wyprowadza tzw. riposte dzieku czemu potrafi skontrować i zadać obrażenia wrogowi]

Namek Warrior-

[Co kilka sekund regeneruje swoje ciało, umiejętność zwiększa czestotliwość regeneracji] 
[Jezeli blisko niego jest gracz o profesji Gohan, uzyskuje dodatkowy absorb na ataki ki]

Namek Spellcaster-

[Znacznie zwiększa regeneracje many wywołaną Renewability] 
[Dodaje nieznaczną ilość ki rozwijając umiejętność]

Uub-


[Otrzymuje dodatkowe doświadczenie za zabijanie potworów, im wiecej rage i bardziej rozwinięta umiejętność tym wiecej doswiadczenia za potwory otrzymuje]

[Obrazek: HwfszJI.jpg]
[Obrazek: dgQ9jGs.jpg]
[Obrazek: ipCFDMX.jpg]


Jak wygląda obecny bonus można sprawdzić komendą !ability

Rozwój Unqiue Ability polega na robieniu postępów w grze. Wpisująć komende !ability można sprawdzić listę dostępnych osiągnięć za które postać uzyskuje 1 pkt do umiejętności, są to awanse na dane poziomowy róznych umiejętnosci, wykonywanie zadań, wykonywanie sag czy użycie jakiegoś systemu serwera który jest swego rodzaju osiągnieciem. Maksymalny poziom tej umiejętności wynosi 100. Powyższa lista dotyczy tylko specjalności, które są już dodane. Lista zdolności nie jest zamknięta i w przyszłości pojawi sie ich znacznie więcej, zależnie o balansu profesji dodatkowo warto wspomnieć, że liczba zdolności nie będzie taka sama u każdej profesji, jedna profesja może mieć np. trzy mniej znaczące bonusy a inna profesja może mieć jeden, ale bardzo użyteczny.




Oleje na broń

[Obrazek: 1BAxsmP.png]
Potwory zostały podzielone na osiem grup:

*Saiyan
*Android
*Namek
*Human
*Animal
*Freezer Minion
*Undead
*Demon

W laboratorium dr Brief posiadajac odpowiednie skladniki mozna stworzyc specjalny olej silny przeciwko danym grupom potworów, który można nalożyc na broń. Posiadając taki olej, ataki w walce wręcz przeciwko potworowi z danej grupy są mocniejsze o 10 (jedna broń) lub 20 % (dwie bronie). Dodatkowo za potwory z danej grupy uzyskuje sie 10% bonusowego doświadczenia.
Oleje zużywają sie po losowym czasie, ale składniki będą łatwo dostępne

* Oleje działają również w PVP, czyli np. jeżeli ktoś ma nałożony olej przeciwko Saiyanom, to zadaje większe obrażenia innym graczom rasy Saiyan.
* Oleje maja różną wytrzymałość, jedne starczaja na dłużej inne krócej.





Zmiany w zachowaniu potworów


Niektóe potwory mają teraz więcej unikatowych zachowań. Walka z niektórymi potworami będzie teraz mniej monotonna. Wymienie kilka przykładowych cech potworów:

- Niektóre potwory będą atakować tylko jeżeli zostały zaatakowane. 
- Niektóre będą uciekac jeżeli poziom gracza znacznie przekracza ich możliwosci.  
- Niektóre będą wybuchać tuż przed smiercią zadając obrażenia osbom stojącym zbyt blisko. 
- Niektóre potrafią sie teleportować.
- Niektóre mogą czerpać energie z jakiegoś miejsca.
- Niektóra potrafią sparaliżować gracza. 
- Inne potrafą odbijac ataki magiczne w atakującego. 
- Niektóre potrafią kraść energie ki. 
- Niektóre po utracie ustalonego procentu hp zyskują lub tracą umiejętności bojowe. x




Prościej mówiąc chodzi o to, że walka z niektórymi potworami będzie wymagać indywidualnego podejścia i określonej strategii. Na przykład - Metal wybucha tuż przed śmiercią i jeżeli gracz stoi tuż obok niego w czasie śmierci to otrzymuje 5000 obrażeń, ale Metal posiada również pewnien słaby punkt... mimo, że jest szybki, to gdy jego hp spadnie poniżej pewnego poziomu wtedy jego szybkość gwałtownie spada, co pozwoli na użycie zanzoken lub odejśc z pola rażenia wybuchu.





Nowa arena PVP
Na niższym pietrze, gdzie znajduje się stara arena została dodna kolejna. Wspomniana arena różni się nieco od starej areny ponieważ można na niej walczyć z kimś o ustaloną stawke. Kwote wybiera sie naciskajac 'use' na srodkowy mechanizm nastepnie dwie osoby muszą potwierdzić stawke naciskając na dźwignie. Jeżeli dwie osoby mają ustaloną kwote przy sobie zostana przeniesione na arene, wygrany zgarnia całą stawke.

[Obrazek: BeyuH80.jpg]





Poprawki w scouterach

Scoutery będą pokazywać nieco więcej informacji np.

- Najwiekszy cios w potwora z ki
- Najwiekszy cios w potwora melee
- Najwiekszy cios w gracza melee
- Najwiekszy cios w gracza z ki

Scoutery maja drobne właściwości obronne, można je zakładać w miejsce brolly amulet (w ramach przypomnienia, brolly amulet moze byc w plecaku)
Do użytku został dodany yellow scouter. Przedmiot ten pokazuje szczegółowe informacje na temat potwórow, jak ich specjalności, parametry, ataki czy nawet przedmioty, które z nich wypadają.




Poszczególne zmiany w mechanice



*Szybkosc broni zostala wycofana.
*Miecze maja wiekszy zasięg od rękawic i mniejszy od kulek.
*Zostały dodane ataki krytyczne z technik, zależne od Ki Level.
*Walka używając technik będzie znacznie bardziej dynamiczna, dzięki odpowiedniemu wyczuciu można wykonać technike dwa razy z rzedu.
*Walka wręcz została rownież nieco przebudowana, będą większe rozbieżności w obrażeniach u profesji dobrych w walce wręcz (np.Goku) i słabszych (np. Majin)
*Został dodany różny współczynnik przyrostu umiejetność dla profesji.

[Obrazek: Q26yVD6.png]










Technika Kamehameha
[Obrazek: h6kDvoS.png]

Tachnika przestanie być już bezużyteczna jaką była do tej pory. Teraz będzie techniką, którą będzie można rozwijac. Rozwijać technike można w dwóch aspektach:

*Zadawanych obrażeń - rozwój w tym aspekcie zwiększa obrażenia, ale również zwiększa wymaganą energie ki do użycia techniki.Przy wysokim rozwinięciu statystk, będzie to jedna z najpotężniejszych technik.

*Szybkości ataku - im bardziej będzie rozwinięta statystyka, tym technika będzie wykonywana szybciej i z mniejszym opóźnieniem.



Technike będzie można rozwijać za opłatą u NPC Kame Sennin posiadając odpowiedni zwój, który będzie można zdobyć z każdego potwora przy odpowiednim szczęściu.

Paremetry techniki można sprawdzić komendą !kamehameha


 Ulepszanie przedmiotow
 
[Obrazek: yJ3eERI.png]

W świecie gry zostaly ukryte specjalne trzy laboratoria w których posiadając odpowiednie surowce można wzmocnić o jeden poziom swój ekwipunek typu: Silver, Mistic, Saiyan. Każde z laboratoriów jest unikatowe, czyli ulepszanie przedmiotów każdego typu będzie wyjątkowe, jak i również odblokowanie dostępu do danej pracowni w każdym przypadku będzie przebiegało inaczej.


[Obrazek: XRthrTw.jpg]






Zbieranie przedmiotów


Będzie można wybrać maksymalnie 10 przedmiotów, które będą automatycznie zbierane z zabitych potworów do plecaka.
Kod:
komendą !item add:NAZWA PRZEDMIOTU np. !item add:tone robe - można dodać przedmiot do listy.

komendą !item remove:NAZWA PRZEDMIOTU np. !item remove:tone robe - można usunąć przedmiot z listy.

komendą !item list - można sprawdzić przedmioty, które są na liście.




Inne



Wyżej zostały opisane tylko główne zmiany, zmian oczywiście jest zdecydowanie więcej, rzeczy te być może sa nawet wazniejsze, napisze tylko w skrócie kilka tych które pamiętam:


- Przebudowany skill Energy, umiejetność będzie znacznie bardziej efektywna zwłaszcza na wysokich poziomach.
- Renewability rośnie również podczasz regenerowania życia.
- Poprawki w technice kaioken, można teraz wyłączyć odrazu (bez ryzykownego wejścia w 3 poziom) komenda /kaioken. Zostal dodany wymagany level na poszególne poziomy i ostatni (smiertelny) poziom można włączyc tylko posiadając ponad 80% ki (co uniemożliwi nieświadome aktywowanie techniki).
- Poprawki w nagrodach z tytulu życzenia u Shenrona (zaktualizowane nagrody), naprawienie radaru smoczych kul.
- Poprawki w najazdach: dodane nowe, najazdy sa teraz dla danych grup poziomowych i atakuja tylko osoby osoby o wlasciwej grupie. Najazdy dają również nagrody "materialne".
- Poprawki w questach: Wszystkie questy zostały przetestowane i działają. Niektóre rozbudowane questy mają drobne zmiany w zgagadkach lub zostały rozbudowane o nowe etapy. Bonusy z tytulu wykonania zadan typu [easy,medium,hard] również dzialaja.
- Poprawki w fuzji u NPC(fuzja po restarcie serwera jest darmowa, druga fuzja u NPC kosztuje 25, trzecia fuzja u NPC 50, czwarta u NPC 75 itd. Limity sa kasowane codziennie o 23:59 lub po restarcie serwera. Został również nieco zmieniony quest na kolczyki.
- Przebudowany zanzoken (runy zostały wycofane, aby użyć teleportu nalezy wpisać "zanozken" i w ciągu jednej sekundy kliknąć w wybrane miejsce.

 
Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości