Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Witaj!  

Napisane przez: Administrator Roni - 06-13-2017, 11:21 PM - Forum: Newsy - Brak odpowiedzi

W związku z planowanym startem, chcielibyśmy ustalić oficjalna datę testów dlatego też musimy oszacować możliwą liczbę osób obecnych podczas tego dnia. Pytanie brzmi:

Czy jesteś zainteresowany tego typu serwerem i czy masz zamiar zalogować się podczas startu?       

[Nie trzeba się rejestrować do wzięcia udziału w ankiecie]


Sugerowany termin: PIĄTEK 16.06.17


Niżej oczywiście możecie wyrażać swoją opinie odnośnie tego co już wiadomo jak i również przedstawić wasze pomysły.

PS Osoby, które jeszcze nigdy nie miały styczności z tym serwerem mogą również zapoznać się z ubiegłą aktualizacją, możecie wyszukać tu wiele ciekawych informacji, które nieco przybliżą wam niektóre z systemów - LINK


Napisane przez: Administrator Roni - 06-05-2017, 01:09 AM - Forum: Newsy - Brak odpowiedzi

Na wstępie bardzo proszę osoby mające zamiar uczestniczyć w PVP o zapoznanie się przynajmniej z pierwszą zmianą. PVP zostało na tyle przebudowane, że może potrwać trochę czasu zapoznanie się i przyzwyczajenie do obecnych systemów, osoba niezaznajomiona z mechanikami może mieć spore problemy w PVP.

Typy ataków



Ataki fizyczne przeszły gruntowną przebudowę. Od teraz zamiast jednego typu obrażeń zadawanych przez dany typ broni będą cztery, takie jak:

PHYSICAL DAMAGE - obrażenia zadawane bez broni i przez większość potworów.

GLOVE DAMAGE - obrażenia zadawane z rękawic.

SWORD DAMAGE - obrażenia zadawane z miecza.

BALL DAMAGE - obrażenia zadawane z kulek.

Każda profesja posiada bazową wrażliwość na dany typ ataku, co przekłada się na otrzymywane obrażenia z danego typu broni. Bronie główne, to SWORD i GLOVE, każda profesja może założyć tylko jeden typ broni głównych, dodatkowo niektóre profesje mogą atakować z kulek. Prościej mówiąc, należy dobierać profesje posługujące się danym typem broni w celu zadania większych obrażeń przeciwnikowi, nie będzie już profesji silnej przeciwko każdemu i odwrotnie.


Jak szczegółowo prezentuje się wrażliwość profesji na dany typ broni można sprawdzić w tabeli link lub w grze sprawdzając funkcją "look" na graczu.
Myślę, że nie trzeba tłumaczyć jak to odczytać, dla przykładu:

Wrażliwość na poziomie 100% postać otrzymuje obrażenia normalne.
Wrażliwość na poziomie 200% postać otrzymują podwójne obrażenia.
Wrażliwość na poziomie 50% postać otrzymuje połowę obrażeń.

itd...


Bronie miotane



Zostały wprowadzone specjalne bronie nakładające różnego rodzaju efektu. Efekty nie dają ogromnej przewagi w PVP, ale mają za zadanie przede wszystkim przeszkadzać rywalowi w PVP.

[Obrazek: 2cea87a29a47eadbmed.png]    ZANZOKEN BULLET - blokuje rywalowi użycie techniki zanzoken na 5 sekund.

[Obrazek: 705f1943dd497ea4med.png]  SPELL BULLET - blokuje rywalowi użycie ofensywnej techniki na 4 sekundy.

[Obrazek: 20caee7eea41ed09med.png]  SHOCK BULLET  - uniemożliwia swobodny ruch przeciwnikowi przez pomieszanie kierunków ruchu na 10 sekund.

[Obrazek: ac512c233b5ee542med.png]   FUGITIVE BULLET - uniemożliwia rywalowi wejście do PZ przez 4 sekundy.

 [Obrazek: 64fd6cd57c31bd5bmed.png]  RAGE BULLET - zabiera rywalowi 4 punkty rage.

[Obrazek: 75c5718e5a3ce54fmed.png]  KAIOKEN BULLET - obniża poziom techniki kaioken rywala.

[Obrazek: b0b76cee2cbeaebdmed.png] LOOT BULLET - można użyć tylko na potworach, potwór trafiony z tej kulki daje 2x większy loot.


Każdy z pocisków można zakupić u NPC, oczywiście każdy nadaje różną długość "zmęczenia" i każdy posiada inna cenę w zależności od użyteczności danego pocisku.





Bad / Good Energy

Została wprowadzona technika dostępna dla każdej profesji, technike można modyfikować pod względem działania, prościej mówiąc można samemu wybrać jaki ma mieć efekt działania. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ



Autosenzu



Jako iż ogólna mechanika gry przeszła gruntowną przebudowę i daje możliwość użycia większej ilości sposobów walki, to został uproszczony jeden z elementów rozgrywki. Został zaimplementowany system automatycznego użycia fasolek. Funkcje można włączyć i wyłączyć komendą !autosenzu. Parametry użycia domyślnie są ustawione na poniżej 80% ki lub 50% hp. Osoby mające własne preferencje, mogą użyć komend:


Kod:
[!autosenzu healthpercent, wartość procentowa hp], przykład - !autosenzu healthpercent, 60
[!autosenzu kipercent, wartość procentowa ki], przykład - !autosenzu kipercent, 60
[!autosenzu default] - Przywraca ustawienia domyślne.




Boss System




Jak zapewne niektórzy pamiętają, był już dostępny system, gdzie kilka potworów posiadało swojego bossa i raz na jakiś czas pojawiał on się z czerwoną czaszką i zwiększona ilościa życia. System ten został całkowicie zmieniony i zrobiony od podstaw. Od teraz automatycznie może zostać losowo wygenerowana mocniejsza wersja każdego potwora. Potwory dzielą się na trzy typy:

Potwór zwykły - czyli normalny potwór, nie posiada żadnego konkretnego oznaczenia.


Strong - Potwór oznaczony białą czaszką, Zadaje o 50% większe obrażenia, Posiada 5x więcej życia od zwykłego, 5x większy loot, 2x więcej armor i defense, Daje 10x więcej doświadczenia. Szansa zrespienia zamiast zwykłego wynosi 1/ 100

[Obrazek: 5fed760dcd362d54med.png]

Ultimate - Potwór oznaczony czerwoną czaszką, Zadaje o 100% większe obrażenia, Posiada 20x więcej życia od zwykłego, 50x większy loot, 4x więcej armor i defense, daje 24x więcęj doświadczenia. Szansa zrespienia zamiast zwykłego wynosi 1/ 1000


[Obrazek: bbdda705f7c83b2bmed.png]


Dodatkowo zwykłe potwory znajdujące się niedaleko potwora specjalnego zadają o 30% większe obrażenia, co wymaga przemyślanego podejścia do walki.



Bonus Points System

Główne założenie wspomnianego systemu polega na nagradzaniu punktami regularnie obecnych graczy na serwerze. Bonusowe punkty można wymieniać na bardzo wartościowe bonusy jak rozwój umiejętności, przedmioty (w tym unikatowe), czy nawet czasowe bonusy zwiększające otrzymywanie doświadczenie lub przyśpieszające trenowanie. Punkty można zdobywać na bardzo wiele sposobów, dla przykładu będą to:

- Zalogowanie raz dziennie.
- Logowanie 7x w tygodniu.
- Godzina gry bez wylogowania.
- Zabijanie specjalnych potworów.
- Masowe zabijanie potworów.
- Wykonywanie sag.
- Uczestnictwo w eventach.

Jak i również wiele innych sposobów...

Warto również nadmienić, że do zdobycia tylko i wyłącznie dzięki temu systemowi można zdobyć unikatowy przedmiot jakim jest black scouter, przedmiot ten pozwala przeskanować posiadany ekwipunek innych osób.

[Obrazek: a4340b3249dbf72amed.png]

* Liczba punktów wymaganych może się różnić  w ostatecznej wersji.

Nowe Techniki


Zostało wprowadzonych kilkanaście nowych technik, będą to czary głównie dla niskopoziomowych postaci mające na celu przede wszystkim urozmaicenie rozgrywki. Wspomniane techniki będą zazwyczaj posiadać wyjątkową mechanikę działania.


Próbki kilku nowych technik są widoczne na trailerze.


Pozostałe zmiany



Oczywiście jest to zaledwie mniejsza cześć wprowadzonych zmian, przedstawione zostały tylko takie, które wymagały opisania. Będzie tego oczywiście znacznie więcej... od sal do trenowanie Defense, po nowe bonusy profesji czy balans praktycznie wszystkiego.  Większość nowości zostało tradycyjnie pozostawione wam do odkrycia... 





Witaj, Gość
[-]
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Ostatnie wątki
[-]
kiedy online?
Forum: Pomoc
Ostatni post: frederick
07-23-2017, 11:33 AM
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 541
Ankieta
Forum: Newsy
Ostatni post: Administrator Roni
06-13-2017, 11:21 PM
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 306
Jak Zainstalować Grę?
Forum: Pomoc- Rozwiązane
Ostatni post: andzin
06-07-2017, 06:48 PM
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 235
GŁÓWNE ZMIANY
Forum: Newsy
Ostatni post: Administrator Roni
06-05-2017, 01:09 AM
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 427
[Poradnik] Ulepszanie Sai...
Forum: Poradniki
Ostatni post: Kirito
05-08-2017, 06:06 PM
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 243
[Poradnik] Wgląd na posta...
Forum: Poradniki
Ostatni post: Kirito
05-08-2017, 04:50 PM
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 275
[Poradnik] Mapa Ziemi
Forum: Poradniki
Ostatni post: Kirito
05-04-2017, 07:14 PM
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 196
[Poradnik] Spell Good i B...
Forum: Poradniki
Ostatni post: Kirito
05-04-2017, 06:50 PM
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 282

Szukaj na forum
[-]

Statystyki
[-]
Użytkownicy: 15
Najnowszy użytkownik: mikvoru
Wątków na forum: 9
Postów na forum: 24

Pełne statystyki

Użytkownicy online
[-]
Aktualnie jest 6 użytkowników online.
0 Użytkownik(ów) | 6 Gość(i)